Opening visseizoen 2020
Opening visseizoen 2020
En, wie is er allemaal weg geweest?
Al mooie vangsten erbij?
Hier nog niet gevist, maar hoop de eersten morgen ook te vangen...
Al mooie vangsten erbij?
Re: Opening visseizoen 2020
Nou Henk, in het verre Overijssel heb je ook mooi water of niet dan? Was het nog wat gisteren? Toen ik langs kwam hadden jullie n snoek, snoekbaars en een roofblei, maar hebben jullie verder nog gevangen?Henk Graafsma schreef: 30 mei 2020, 18:22 En, wie is er allemaal weg geweest?
Al mooie vangsten erbij?
- Frank van Vliet
- Site Admin
- Contacteer:
De opening van het seizoen ...eindelijk
Mooie dag met Hans Koopman gehad. met 9 snoeken, 1 snoekbaars en een stuk of 25 baarzen ben ik zeer tevreden.
Buiten het vissen.....gewoon weer heerlijk het water op met de boot en speuren naar de Rovers.
Foto's later.
Groet Frank

Mooie dag met Hans Koopman gehad. met 9 snoeken, 1 snoekbaars en een stuk of 25 baarzen ben ik zeer tevreden.
Buiten het vissen.....gewoon weer heerlijk het water op met de boot en speuren naar de Rovers.
Foto's later.
Groet Frank
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum
Blijft altijd genieten daar. Hadden nog wat snoek en baarzen erbij...Robert schreef: 01 jun 2020, 06:16 Nou Henk, in het verre Overijssel heb je ook mooi water of niet dan? Was het nog wat gisteren? Toen ik langs kwam hadden jullie n snoek, snoekbaars en een roofblei, maar hebben jullie verder nog gevangen?
Jullie verder nog wat?
Ik was ff met mn vriendin op t water, beetje trollen, omdat ze ook nog wat van de omgeving wou zien, ik had 1 snoek en n paar Baarsjes op de hornet. Dag ervoor was leuker, smorgens binnen 5 minuten de eerste vis, daarna bijna 2 uur niks meer, en toen begon t te lopen, uiteindelijk met dik 20 vissen van alle soorten van t water af gekomen
Beetje laat maar nu van mij ook een verslagje .
Met de opening had ik jammer genoeg maar 2.5 uur tijd ivm andere verplichtingen.
Maar toch nog 1 mooi snoekje en 5 snoekbaarzen weten te vangen was echt weer super op het water.
De verwachting was niet zo hoog ivm het warme weer en dat viel gelukkig niet tegen

Met de opening had ik jammer genoeg maar 2.5 uur tijd ivm andere verplichtingen.
Maar toch nog 1 mooi snoekje en 5 snoekbaarzen weten te vangen was echt weer super op het water.
De verwachting was niet zo hoog ivm het warme weer en dat viel gelukkig niet tegen

- Frank van Vliet
- Site Admin
- Contacteer:
Mooi Henry,
Vis is vis en effe heerlijk het water op geweest.
Grtz Frank
Vis is vis en effe heerlijk het water op geweest.
Grtz Frank
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum