William van der Veen

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
William van der Veen
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2020, 23:11
Contacteer:

William van der Veen

Bericht door William van der Veen »

Sja een nieuw forum, dan moet je je natuurlijk wel even voorstellen, zal maar niet zeggen dat ik dit onderdeel vandaag pas tegen kwam..

Maar goed, ik ben dus William van der Veen, woon onder de rook van Zwollywood in Oudleusen en vis een kleine 3 decennia op (roof)vis. Vroeger vooral vanaf de kant op snoek, maar tegenwoordig het liefst vanuit de boot en op alles wat vis eet. Al blijft actief vissen op snoek het meest trekken, hoewel grote baarzen zijn eigenlijk de mooiste Nederlandse zoetwater rovers en eigenlijk gaat er niets boven de dril van een meerval in de volle stroming!

Doordat ik veels te veel leuk vindt, is er altijd een chronisch tijdgebrek om zelf te gaan vissen. Visserijkundige onderzoeken, video maken, bestuurswerk en buitenleven, allemaal leuk.. Gelukkig heb ik wat vismaten die me er regelmatig aan herinneren dat we weer eens moeten gaan vissen.

Hoewel het vangen van mooie en grote vissen een essentieel onderdeel blijft, is de beleving van het even weg zijn in de natuur voor mij minstens zo belangrijk. Ijsvogels, zeearenden, bevers, reewild en al wat meer je als visser vaak tegen komt is puur genieten.

Waar ik ook altijd van kan genieten is het overdragen van kennis en mensen kennis laten maken met onze passie. Daardoor ben ik dan ook regelmatig te vinden op (jeugd)visdagen. Als je op zo'n dag dan een trotse jeugdige visser met een mooie snoek, in de kieuwgreep, voor de camera hebt is dat pure voldoening.

Nou genoeg over mij voor vandaag. Nog even een dikke veer voor Frank, die dit forum weer heeft opgericht! Laten we er met z'n allen weer wat moois van maken!

Gebruikersavatar
Frank van Vliet
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: 08 jan 2020, 17:57
Locatie: 't Zand
Contacteer:

Re: William van der Veen

Bericht door Frank van Vliet »

Hee William,

Welkom op het Forum! Ben jij toevallig een maat van Sytse? De drone man :D

Laten we er met z'n allen weer wat moois van maken zonder gezeur en haat!
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum

Gebruikersavatar
William van der Veen
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2020, 23:11
Contacteer:

Re: William van der Veen

Bericht door William van der Veen »

Hey Frank,

Klopt, dat ben ik! Tegenwoordig vlieg en film ik (veel) vaker dan dat ik vis :roll:

Mooi dat dit forum er weer is!

Grtz

Robert
Berichten: 67
Lid geworden op: 20 jan 2020, 18:29
Contacteer:

Re: William van der Veen

Bericht door Robert »

Welkom William,

Dan ben je waarschijnlijk een van de weinige inwoners van oudleusen die niks met bangers of rodeo doet :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 5 gasten